RÖK I ÖGAT

Mycket sant, jag och Johanna har svidande ögon för att pizzan brändes lite så det blev mycket rök!
Skolan idag gick faktiskt mycket bra, fast jag var så trött. Tur säger jag bara att vi fick sluta tidigare. :)
Efter skolan så drog jag och Johanna ner på staden, shoppade lite (A). Jag måste ju ha något fel. Jag kan inte sluta shoppa, jag älskar det så mycket. Även fast jag inte har pengar. Inge mera åka ner på stan denna vecka. :(

Ikväll åker min favorit Johanna tillbaka till Halmstad, känns skit tråkigt :( Har inte sovit utan henne på hela lovet, varje natt förutom en. Så det är lite jobbigt. Då blir man ensam på rådhusgatan 101a igen. ;)
Ikväll ska jag göra klart min Svenska och läsa i Arbetsmiljön, så jag får undan lite plugg. Annars får ni hade en trevlig kväll :)

Dagen outfit:


Ha en mysig kväll
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0