more than words

Blir ett sent ilägg ikväll.
Att börja jobba klockan 06:45 är inget jag gillar så mycket, men det gick bättre än jag trodde, lite trött på eftermiddagen. Idag fick vi följa med på en opration, det var intressat och mera intressant när det var två snygga som operarade ;) haha. På eftermiddagen mötte jag upp Felicia efter jag hade slutat, prata lite sen kom Lovisa. Vi tog bussen till kören, sjöng en sväng sen drog vi till Felicia igen för att umgås. Verkade inte om så många var pepp på det så vi gick hem innan Greys. Fast innan dess så kunde inte jag och Julia hålla oss, vi åt sushi, ååååååh det var underbart som vanligt! Gick hem i min ensamhet och nu sitter jag och camar lite :)

Imorgon tror jag att jag måste upp och tvätta lite kläder. Sen ska jag på stan och möta upp Julia och Felicia, kanske ska ta svinis sprutan :s men jag vet inte, är det verkligen värt det? Jag vet inte alls. Få se, tror inte att jag vill bli sjuk. Kanske en hjärnskada på köpet om några år, vem vet?
Bara ringa i morgon, är ledig heeela dagen :)



Men sov så gott.
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0