Längtar till morgondagen

Jag är hemma i Oviken, sov hos Malin i natt och det blir en natt till :)
Jag Malin Robin och Sofia sov över här igår, även Felicia och Lovisa kom och hälsade på. Vi bakade kladdkaka och drack kaffe, har haft jätte mysigt :) Robin for hem för en timme sen kanske så nu är det bara tjejer här.
Nu håller vi på att ställer ordning med mat. Sen ska vi bara mysa och ta det lugnt.
Imorgon är det farsdag så jag ska hem och gratta min pappa och sen måste jag snabbt till stan :)
Plugga måste jag också göra. Har samhälle som ska vara färdigt tills på tisdag och vi har just börjat. PUST!

Men nu ska jag hjälpa till med maten :)
ha en trevlig kväll.
Kram Charlotte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0