kanske jag trodde fel

God eftermiddag!
Jag och Sofia ligger i sängen just nu, mamma står och lagar tacos till oss, mumms :)
Vi har just kollat på Ice age 3, den var skit bra faktiskt!
Jag och Sofia ska snart börja plugga, skänns sjuuukt jobbigt men är ett måste har jätte mycket plugg till denna vecka som ska vara klart innan vi ger oss ut på praktiken. Jag känner inte alls för att ha praktik eftersom jag kan inte se att jag haft en bra praktik någon gång, haha har alltid tyckt att det har varit skit tråkigt. Fast nu blir det ju sjukhuset inte ålderdomshem, tack gode gud för det!

Jag måste ju faktiskt berätta något som våran lärare gjorde idag. Vi skulle ha prov i dag i Arbetsmiljö så man skulle plugga på ett kapitel, jag gjorde ju så klart inte det eftersom jag glömde att det var prov idag, men sen pratade jag med Anna i min klass och då var ett annat prov som inte handlade om de som vi skulle läsa på. Tur att jag inte läste i onödan ;) haha. Snacka om virrig lärare!



Men nu ska vi börja med samhälle sen natur.
Ha en trevlig kväll :)
Kram Charlotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0