Je vejt int

JAG ÄR TILLBAKA!

Igår måste jag ju säga att det var ju helt galet, rolig kväll! Verkade som alla hade roligt också, så vi lyckades ju med festfixningen! Är redan pepp för mera! hihi. Lagomt mycket folk, dans jag skadade mig, haha ramla ner från bordet rakt på ryggen och foten, jag kan säga att jag är öm i heeela kroppen!

Lovet har varit såå så såååå bra, bästa lovet på länge, jag har fått de jag velat. Helt underbart! Synd att det är skola i morgon för nu är det snart sluut! Tråkigt. Men min jacka och mina skor kanske kommer i veckan tummen upp! Så det blir bra, finns mycket mera saker som ska komma också, hihi.
Ungdommar, LIVET LEKER! För mig gör de det verkligen. Allt är skit bra.

Något roligt måste jag skriva som hände i veckan när Johanna pratade med sin pappa
Johanna: Kan du inte komma in till stan och fixa?
Göran: Nej det kan jag inte
Johanna: Men din jävla äckelgubbe jag ska fan döda dig!!!

Hahaha jag trodde jag skulle dö av skratt! Kan lova att det var skiit roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0