Färga håret!

Hej!
Var inte alls länge på skolan idag för att vi hade håltimma som varade i tre timmar och vi hade redovisning på Natur så jag gick ner på stan och träffade mamma en sväng i stället. Sofia följde med ner men åkte till lägenheten ganska snabbt. Redovisade på matten idag, det gick bra. Klarade också provet i Natur så det känns skönt.
Ikväll blir det film och mys med Sofia, moster kommer också förbi och hälsar på :) det kommer bli jätte trevligt. Så ska jag fråga lite om jobb i norge i sommar. Så man tjänar lite maning ;)

Imorgon börjar vi i skolan klockan halv fyra så jag ska chilla heeela dagen, känns hur skönt som hälst. Har öppethus det är därför. Så jag slutar på kvällen vid halv nio :)
Nu blir det färga håret! :D Jag blir ljusare och Sofia mörkare ;)


Ni ser ju hur mörkt det är nu :O Nu kommer det bli mååånga slingor!
Ha en mysig kväll :)
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0