confused

Jag har inte skrivt på några dagar för att jag var ut i fredags och igår sov jag hos Lovisa :)
Jag hade en trevlig kväll i fredags, var i spikis på Baneret fest, spårade lite för mig del, hehe.
Igår så kollade jag och lovisa på film, det blev Linas kvällsbok, haha! Vi köpte också hem kina mat och åt jag åt så klart sushi, mumms!
Jag har praktik nu i 5 veckor så jag är ledigt i morgon så jag befinner mig hos mamma i klövsjö just nu, i morgon ska jag till Oviken och sedan tillbaka till stan :) Börjar på eftermiddagen på Tisdag :)

Senare blir det heartbreak hotel tillsammans med Mamma och Pär.
Ha en trevlig kväll :)
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anonym

du körde med bengan:D

2009-11-15 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0