..and then i kissed him

Kanske jag är lycklig för stunden eller kommer det vara länge för mig?
Låt det vara, för att jag njuter av de just nu, och jag kan inte få nog och har aldrig fått heller..

Vintern är här, snön ligger där ute och bara fryser på. Jag gillar vinter men älskar sommaren. Denna sommar varade lite för kort men jag hann verkligen göra saker som jag ville och aldrig gjort. Turkiet var underbart! Jag längtar tillbaka så mycket.

Jag ligger i sängen nu, ligger och lyssnar på Soundtrack från filmen Pearl Harbor så klart, de är så mysigt så det är så sjukt. Kommer kunna sova extra bra nu. Imorgon har jag faktiskt inte planera att göra något, jag åker kanske hem, eller så stannar jag om jag nu ska ut och flyga på lördag tillsammans med Henrik, det hoppas jag verkligen :D Lät som en tur till fjällen om det var bra väder. KOM IGEN VÄDRET!
Kanske man ska lägga sig och sova nu så jag orkar med Fredagen, sista dagen sen är det äntligen heeelg! :)



Sov så gott.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0