TISDAG

Men ååh så bra Desperate Housewives var!
Men jag tycker inte om att Edi har dött, känns skit tråkitg nu när man vill ha med henne i serien.



Jag har haft en tåkig dag, känner att jag är så fruktansvärt trött, vill bara sova när eftermiddagen kommer,
Så jag skippade att gymma idag för att jag skulle hinna med allt, åkte till Tea en sväng så hon kunde sätta i slingor på mig, Du är så duktig! Tack för hjälpen.
I morgon blir det nog ingen skola, om jag inte ska till välja att gå på balen i sället för att åka till Morfar.
Jag tänker att det är ju Morfar som jag inte har träffat på jätte på flera år, men det är också min pojkvän som
går på studentbalen som inte kommer hända något mera i livet!
Jag har inte bestämmt mig än :/

Men nu ska jag tvätta av mig och lägga mig, är så trött.
Godnatt Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0