Sovaaaa

Nu ska jag vara lite lugn.
Jag har varit på stan idag, umgåstts med Sofia och Robin, vi fikade och åt mat :P haha gott!
Senare skulle jag och Nikklas hem men jag fick vänta lite så då träffade jag Per-Erik så vi stannade och pratade :)
Sen åkte vi hem men vi gatt vända för att Nikklas skulle jobba mera, :P Då skulle Lovisa endå handla så då umgicks vi, men pengarna hade inte kommit in på kortet så vi köpte godis. haha :)
Sen åkte jag och Nikklas hem, myste och nu ligger jag och prata med Johanna! :) Saknar min favotjej <3



Men nu måste jag sova, Sov så gott!
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå johanna skulle tatuera sej?

Finns det så man kan paxa tatueringar nu för tiden eller?

för det första så var det JAG som gjorde att johanna ens började lyssna på aar och för det andra har jag velat tatuera den texten sjukt länge men kanske inte sagt det högt då jag vet att johanna skulle bli arg.

Men det är min kropp och jag besämmer över mej så säg inte så!!!!

Det är en låt text som jag tycker om minst lika mycket som henne!.

2009-05-07 @ 08:48:08
Postat av: Anonym

What a fuck?

2009-05-07 @ 10:36:47
Postat av: Johanna

saknar dig med bästis :)

fyfan vad det ska bli skönt med sommarlov och komma bort härifrån :D <3

2009-05-07 @ 18:38:51
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle vilja påstå att flickan som talat längst upp verkar vara en riktigt surkärring!

2009-05-07 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0