SOOOOL!

Tjena tjena,
Nu har jag just klivit av hemma i Östersund, jag åkte till Oviken igår för att pappa kom in och frågade så jag följde med hem. Gillade, städade, duscha hunden, umgås med Malin Lovisa Felicia och Julia. Det har jag hunnit med :)
Igår  runt 10 så åkte jag och Lovisa hem till Malin, vi satt och åt kladdkaka och kaffe, mycket mysigt. Runt 11 kom Felicia. Känns skönt att få träffa alla igen. Jag gick hem runt 3-4 tillsammans följde Malin och Julia med mig en bra bit, haha. Eftersom det var så jävla kallt så gick vi med morgonrockar! Tur att det inte var någon trafik ;)

Idag så kom pappa sa att det blev tidigt till stan, så jag är här redan, chillar och väntar på att något ska dyka upp, vill ut och sola, men var fan ska jag göra de?
Så jag lägger mig och sover, har inte fått så många timmars sömn.
Godnatt

Lägger upp bilder sen.
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååh, en välbehövlig kväll var det! :)

2009-05-09 @ 17:36:11
URL: http://loviisapersson.blogg.se/
Postat av: malin

hihi. mycket mysigt. måste träffas oftare darling<3

2009-05-11 @ 12:45:42
URL: http://malinmartinssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0