SÖNDAG

Hej!
Nu är det Söndag, och bara fyra veckor kvar i skolan, känns ju helt underbart.
Jag har inte fått något sommarjobb än, har inte fått svar än. Men jag håller tummarna.
Peace and love? Jag har inte riktigt hitta någon som jag kan låna pengar av så jag kan betala tillbaka när jag har jobbat klart. Men jag vill ju jätte gärna åka dit, men jag vet inte hur det blir riktigt än.
Om jag åker så åker jag tillsammans med Tea, ååh det skulle vara så roligt. Lovisa vill vi ha med oss också! :)

I morgon kommer min mor och sover över hos mig, längtar! Känns skönt att få träffa henne lite.
Så då blir det att gå på stan och fika lite kanske! :) mysigt,

Men nu ska jag plugga och kolla på tv. Ska göra klart en uppgift i medicin så jag inte behöver tänka så mycket på det.
Gå och köpa lite godis också kanske ;)
Ha en bra eftermiddag.
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0