ONSDAG

åh gud så bra greys and anatomy var ikväll, jag kunde inte hålla mig för att släppa tårarna.
Min dag har varit helt okej. Har stuckit och blivit stucken i fingret idag, det var 17 stycken killar som kom och skulle kolla på programmet. Men det verkade inte så intressead :P
Efter skolan kom Dan och hämtade mig och Sofia, vi åkte ner till mig. Jag satt i hårförlängning på min syster.
Efter det så drog vi oss till gymmet och gick på Bål. Jag gillar det passet mycket, men man måste ha rätt teknik för att det ska bli jobbigt och rätt.
ÄNTLIGEN så har jag valt vilken klänning jag ska ha! Åh ska skönt. Ska beställa den i morgon, men jag tänker inte berätta vilken det är än ;)

Men nu blir det att tvätta av sig och kolla på fråga Olle.
Godkväll.
Kramar Charlotte


Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh vad jag grät. Titanic-grät gjorde jag! hahaha

2009-05-27 @ 23:15:55
URL: http://loviisapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0