Det är aldrig som man har tänkt sig..

Just nu ligger jag i min säng och har miljoner tankar i huvudet.. så jag känner att jag kanske bör skriva lite, för att jag tror inte att jag är den enda som känner så.
Som sagt så har inte min dag varit den bästa
för att det är så mycket som kretsar runt mig nu, skolan är en stor press på mig just nu, känns som jag nästan inte orkar. Det handlar inte bara om skolan, men det känns inte som jag vill dra upp allt på bloggen.
Vem vet det kanske är bara jag som känner efter för mycket, eftersom jag kan inte äta riktig mat förutom på skolan, men när kvällen kommer och jag vill göra middag så får jag bara räkna med att må illa hela kvällen eller att inte äta alls, och vem vill må illa? Ingen skulle jag tro..

Jag blir förmodlingen hemma imorgon för att jag ska kunna vila upp mig, kunna äta, bli pigg, ändra atityd.. Så att jag kan sköta skolan, för skolan för mig är väldigt viktigt! Tänker bli något riktigt tillslut!
Idag så var en kille/man som jobbar inom försvaret och pratade om lumpen? Jag vet inte, känns inte som min stil om jag säger så.. Men vi får se, pengar och att man har roligt tillsammans med kompisarna som man träffar där lockar.

Klockan är redan 23:51, om jag ska på skolan så kommer jag vara helt slut!


Sov så gott,
Kramar Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0