LÖRDAG

Jag dör vilken solig dag!
Har varit ute och solat med Tea hela morgonen och det tog lite, skulle ha viljat solat lite till men vi gatt dra in på stan, skulle gå med Lovisa och Sofia på gratis fikat som var i badusparken, men det slutade med att det var bara jag och Tea som fikade, vi kom för sent ;)
Sen skulle jag köpa skona på din sko men jag kom för sent, de var slut! ååh hoppas de kommer in i veckan annars blir jag vild!


Tea i badusparken :)


Ful bild på mig, men den funkar i krig!

Klass fest var det på kvällen, jag säger att det var helt okej, men bra om vissa saker inte hade hänt :/
Både jag och Lovisa ber om ursäkt!
Bilder kommer :)

Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: tea

hahaha tack för den bilden

2009-05-31 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0