GODKVÄLL

Blir en sen kväll för att Nikklas jag och Johanna har letat efter klänning som jag ska ha till studenten och det kommer inte bli den som jag la upp. Har två stycken som jag ska välja mellan men det är så svårt.
Tack för hjälpen Johanna.

Idag har varit en riktig jävla skit dag. Vet inte varför men jag har varit så less och trött på allt och alla. Huvva men det går över i morgon hoppas jag. Annars vänder jag och går hem igen från skolan. Kanske behöver lite sömn bara. Börjar Klockan 12:10 i morgon så jag kan vara upp lite nu.
Efter skolan så gick jag och handlade med Sofia, men hon åkte ganska fort så jag gick ensam i spörengnet hem.
Det har verkligen rengnat hela dagen.
Klockan 19 så var jag uppe här vid skolan och kollade på tjejerna som spelade fotboll. Deras lag heter
-Let putte know.
haha jag tycker om det. Få se om jag kanske ska vara med i laget. Har inte bestämmt mig än, eftersom tjejerna inte har frågat mig.
När jag kom hem igen från fotbollen blev jag bara stressad och trött över att leta klänning, tur att despret var. Mycket bra avsnitt i kväll tycker jag, eller det tycker jag alltid.

 

Nu kanske jag ska ta och knyta mig innan jag blir allt för trött.
Sov så gott
Godnatt Kramar Charlotte


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker att du ska vara med! har du pratat med evve? jag glömde att det var DH igår...

2009-05-27 @ 18:19:48
URL: http://loviisapersson.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Nä hon svarar inte när jag smsar.

2009-05-28 @ 07:51:19
Postat av: tea

fast du svarade ju faktiskt inte när jag ringde... ;)

2009-06-03 @ 00:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0