shopping

Tja!
Jag och min Mor hade en mysig vecka tillsammans när hon var här hos mig. Igår så var vi på stan och tog en glass och fixade gymkort innan hon åkte. Så nu kan jag träffa i 18 månader! wiii! Jag är såå glad!
Efter mamma hade dragit så kom min underbara pojkvän och tog hand om mig :)
Vi gick på stan och jag hade lite kläder och sen fikade vi tillsammans.
Vid 18 tiden så åkte jag upp till Johanna och umgicks, mysigt! :)
Skoldagen har varit helt okej, inte speciellt jobbig alls, slutade halv 12 så.

Just nu sitter jag och väntar på att Sara ska komma så att vi ska umgås lite innan musikdirekt! :)
Vi blir ett gäng tjejer som ska dit, Jag Sara Tea Terese och Sofia.
Jag längtar! Elias ska vara med ikväll så det kommer bli helt magiskt! :D


Köpte denna på åhlens för 139 kr tror jag att det var.


Denna kjol på Rut för 149kr




Ha en trevlig fredag kväll, för det ska jag ha! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Smörare!

2009-03-27 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0