Tjena

Jag började så tidigt som 08:35 idag så jag har varit trött. Jag och Sofia började med våran diet idag men min mamma hatade det så mycket så jag slutade. Ska iväg och köpa gymkort istället ;) Det känns ju skönt!
Jag gick hem idag från skolan halv 12 för att jag hade ont imagen, så nu sitter jag och kollar när mamma städar lägenheten hihi.
Ikväll så drar jag upp på körfeltet och umgås med min älskade vän Johanna, så jag hoppas ju så klart att det blir en bra film med gott gott, jag tar med popcorn ;)
Plugga plugga plugga måste jag hinna med också, men jag ska göra det mesta i helgen.

Igår så köpte jag ett par nya pumps som är bruna.
jag tycker att de är fina! :) och de kostade bara 50 kr också.


Kommer mera bilder senare! :)
Kram/ Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0