Wargen

Dagen började med en föreläsning på Wargen, jag tyckte att det var väldigt bra eftersom hon var så rolig och duktig på att prata.Jag träffade även så mycket härliga vänner som jag har saknat, som Filla, Sara och Julia, skönt att träffa er. :) Efter skolan så hade vi klass dag så vi åkte ner till stan och åt, sen iväg och bowla med klassen, jag kom sist så jag sög. Efter de så gick jag Linda och Sofia hem till mig och kollade på Livsverket, gud så bra film, jag tror att alla vi tjejer satt och grät på slutet.
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på hallelujah och väntar på att mamma ska komma och lägga sig så vi kan sova. Det känns skönt att hon är här i två nätter så jag får lite sällskap, fast det får jag ju självklat av min pojkvän med ;)
Imorgon är det en vanlig skoldag och sen jobb till nio på kvällen efter och jag vill inte vill inte vill inte!

Godnatt/ Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Nikklas

erkänn att du la till de där i efterhand: fast det får jag av min pojkvän med?;) hahaha



P.S. I Love you=)

2009-03-23 @ 23:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0