Offer mjölk

Sitter och kollar runt på skinnjacka och jeansjacka som jag ska köpa, bara jag hittar någon jag vill ha :)
Blev ingen promenad idag eftersom jag brännde mjölken och blev ledsen över de. Jag suger på allt som har med spis att göra. Fyfan för laga mat! Hatar det så mycket, allt går bara ont för mig, ingen mening att jag ens prövar mera.
Jag behöver en Håkan låt.
Imorgon blir det ju fest på frösön, klassfrest!
Lördag oviken, fest. Får träffa alla hemma och umgås med Sofia, längtar.


Sov gott. / Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Nikklas

De gör inget älskling=)

2009-03-20 @ 11:44:58
Postat av: sara falgén

vilken ruskigt fin bild charlotte! :)

2009-03-22 @ 16:24:32
URL: http://ssarafalgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0