Julia 17 år!

Hej läsare.
Dagen har varit helt okej för mig, hade en mysig morgon tillsammans med min pojkvän och skolan funkade.
Har bara gruvat mig hela dagen för i morgon eftersom jag kanske måste jobba för att jag var så mycket borta från praktiken. Om det inte blir något jobb så åker jag till min pojkvän.
Efter skolan så pluggade jag och Sofia tillsammans sen gick vi ut och gick til stan, vi träffade mina grannar, hälsade på Tea, träffade Julia, Lovisa Nikklas bror, och Nikklas. Så det har varit trevligt!
När vi kom in till stan tog vi en kaffe och sen åkte hem.

Idag så vill jag gratta min underbara fina vän Julia Rålandsdotter som fyller 17 år. Så jag hoppas att du har haft en underbar dag! Grattis grattis!



Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis=)

2009-03-17 @ 09:33:55
Postat av: NNN

Mysig morgon?=) Vilken va de?

2009-03-17 @ 16:32:49
Postat av: julia

taaack charlotte:D

2009-03-23 @ 15:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0