Jag ger dig min morgon

Nu är det en härlig solig söndag igen. Jag tycker om söndagarna för att det är en vilodag som brukar vara fina dagar.
Idag så vaknade jag hos Sofia tillsammans med Nikklas, Johanna och Sofia. Kvällen igår var vell sådääääär om jag ska vara ärlig, men det funkade, he he
Idag så kom min familj till mig så vi var ute och åt på Tages och handlade mat till mig, det har varit en mysig dag. Skönt att de kom och hälsade på mig lite eftersom jag inte är hemma så ofta. Familjen måste man vara rädd om!

Just nu sitter jag och väntar på att Sofia ska komma så att vi kan börja plugga klart engelskan tillsammans. Sen kommer Nikklas och vi ska ut och gå, kolla på Beck och sen sova.



Ha en trevlig eftermiddag,
Kramar Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0