JAG DANSAR ALDRIG NYKTER

Hejsan!
Just nu sitter jag och väntar på att det ska bli middag för mig och Sofia blir någon pasta rätt Mumms!
Idag så blev det ingen skola för mig, eftersom vi har så mycket plugg så jag kände att jag inte hann med någon skola, och så hade jag jobbet som jag skulle på efteråt men jag flyttade dagen till söndag kväll eftersom jag känner att skolan går före praktik. Så jag har bara tagit det lungt med Fia, handlat träffat min älskade far :) Beställt en klänning har jag också gjort som jag hade tänkt att ha på fredag när jag ska på Sara Falgen fin fest! Jag ska gå dit med Julia och sen kommer våra pojkvänner så jag tror att det blir en jätte bra kväll. Hörde att mats skulle jobba där också! KUL!
Torsdag så är jag ledig från skolan men det blir endå bara massa plugg :(

I går så firade jag och min pojkvän fyra månader. Så nu har vi kännt varandra i ett halv år.
Jag älskar dig Nikklas :)

Här är klänningen som jag beställde till
fredag.

stylebystars 500kr

Ha en bra kväll / Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: Saraf

Fin klänning Charlotte!

Tur du ser lite positivt

på fredag, det gjorde mig lite mer pepp ;)

kram!

2009-03-31 @ 20:58:57
URL: http://ssarafalgen.blogg.se/
Postat av: Anonym

snällt att du sa till mig så jag kunde beställa klänningen jag ville ha...

2009-03-31 @ 21:12:23
Postat av: Nikklas

Du är bäst Charlotte=) I love you to!

2009-04-01 @ 02:13:52
Postat av: Lovisa

Fin klänning Charlotte! :)

2009-04-01 @ 19:06:16
Postat av: emilya--

fan va snygg den va:) <´3

2009-04-07 @ 11:15:18
URL: http://emilyaskoglud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0