Godkväll.

Just nu sitter jag och Sofia och äter popcorn, bullar och kakor. Har just kommit hem från en promenad till stan fram och tillbaka. Dagen har varit bra bra, hade skridskor på skolan och jag ramlade och slog mig mycket hårt. Men jag gjorde även tre mål.
Imorgon ska jag till Linda för att alla tjejerna ska ha myskväll så vi ska äta middag tillsammns och umgås. Längtar väldigt mycket eftersom det känns evigheter sen! Lördagen blir bara lit tillsammans med Nikklas, Sofia och kanske Johanna som jag verkligen hoppas på! Ska bara med Bella om vi kan klämma in henne på listan.
Min underbara bästa vän Johanna blir hemma hos mig i fem veckor så det kommer bli de bästa veckorna! 

Just idag kände jag att jag verkligen måste på peace and love festivalen för att Håkan hellström ska dit, Lars winnerbäck, The kooks. Känner att jag verkligen inte kan missa det! Tea vi åker!
Men nu ska jag mysa viadre med Sofia.
Ha en bra kväll!


Håkan Hellstöm.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

men geemmeej pengar! the kooks kan inte missas! :(

2009-03-12 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0