God morgon

Jag har inte riktigt hunnit kliva upp än, ligger i soffan och pluggar, har jätte mycket plugg som jag måste göra klart idag, men jag har inte ens gjort halva.
Igår så hade jag en trevlig kväll, alla vi tjejer var på Musikdirekt, alla var jätte duktiga men fredagen var bättre.
Efter de så skulle vi fika tillsammans men det var fullt så vi gick hem, Nikklas kom till mig och vi myste, hade bara så ont i magen så jag somnade ganska fort. Just nu är han på träning och jag pluggar. Vill bara slita mig från plugget och gymma lite, har inte gjort det än. Blir nog i morgon om inte ikväll, få se när Sofia kommer hem.



Skriver ett inlägg senare.
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: lizette

OCH du sa att du skulle bli bättre med ditt bloggande va ?:P

2009-03-30 @ 21:58:18
Postat av: Anonym

Håller helt med, minst ett inlägg om dagen är de som gäller!=)

2009-03-30 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0