Fredag kväll!

Antar att ni också har suttit och kollat på Let´s dance om ni inte är ute och festar,
Jag sitter i Brunflo med Sofia och hennes pappa, jag varit en mysig kväll tillsammans med dem.
Snart ska jag och Sofia kolla på en film som handlar om hajar, verkar rätt bra.



Har just läst i en bok om mitt horoskop. Så detta är de riktiga jag!

Fisken (19/2-20/3)
Du är en pionjär och tycker att de flästa människor är idioter.
Du är snabb att ge igen otålig och full av goda råd.
Det enda du kan är att göra folk du träffar förbannade,
Du är snarstucken.

HHAHAHHAHAAHAHAH

Kommentarer
Postat av: julia

hahahah fan charlotte jag är också fisk:(

2009-03-14 @ 12:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0