Första dagen på skolan efter lovet.

Idag var det första dagen efter lovet och fyra veckor praktik i Torvalla. Lovet har ju inte varit helt fel. 
Jag har hunnit varit och shoppat i sundsvall, klippt mig, festat, umgåstts med mina flickor, pojkvännen, mor och far.
Men det kännes som jag hade viljat hunnit med mera saker.
Skoldagen var bra, vaknade upp med Nikklas (min pojkvän) tog en dusch fixade mig och sprang i väg till skolan. Har varit ganska slappt idag, inte haft lärare till alla lektioner, men jag pluggade endå ovanligt mycke idag.

Just nu väntar jag på att tea ska komma så vi kan välja tapeter till min lägenhet, ska få omtapetserat. Kan visa bilder på vad jag har tänkt mig.




Denna tapet ska vara som fondvägg i vardagsrummet.



Denna som fondvägg i köket.


Eller denna om jag kan få den i svart.

Resten av väggarna ska vara vita.

Godkväll.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du vet att din lyyya kommer bli ooo så snygg!

;)

2009-03-09 @ 23:07:36
Postat av: Anonym

Håller med;))

2009-03-10 @ 00:13:08
Postat av: Anonym

den längst upp e finast

2009-03-10 @ 13:51:10
Postat av: Charlotte

det tror jag också, tack :)

2009-03-10 @ 17:01:37
Postat av: lindaledin

ser fin fint ut det där :D

2009-03-10 @ 17:55:37
URL: http://lindaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0