090310

Heeej!
Dagen har varit bra, vaknade och kände att jag nästan inte orkade gå till skolan, men efter en dusch så orkar man alltid. Skoldagen har varit helt okej, pluggat mycket och fått nya läxor, jobbigt!
Efter skolan så gick jag och Sofia hem till henne, kollade på tv, fikade och myste. Vid sju tiden gick jag hem, Sofia följde med en sväng.
Just nu håller jag på att planera helgen, blev bjuden på en lokalfest i Lit och så fick jag höra att tjejena mina ska till Böle, få se hur det blir!


Dagens outfit! minus jeans jackan





Just nu ligger jag i sängen och har just kollar på Desperate Housewives och ätit en skål popcorn.
Kvällens avsnitt var mycket bra enligt mig, men jag vill se Gabrielles förra utseende när hon är riktigt snygg. Hoppas det kommer tillbaka nu när hon måste börja träna för att Carlos kanske får tillbaka synen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0