TORSDAG

Tjenatjena.
Just nu ligger jag hemma i min lägenhet, fick flytta in idag och tapeterna är sååå fina! :D ååh jag älskar det.
Ni får se i morgon ni som ska komma :) hihi.
Tack så mycket Lovisa för att jag fick bo hos dig i två nätter :) Mysigt har vi haft tillsammans.
Igår kollade vi på bra tv och åt god mat :) Se på bilden.

Imorgon är det studenten för min pojkvän, jag hoppas att han får den bästa studenten och får en toppen kväll!
På lördag åker han till bulgarien så jag kommer sakna dig så mycket i en veckan :(
Men jag ska bita ihop!
Men nu ska jag sova innan jag somnar i datan.
Sov gott
Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Självklart Charlotte, anytime! det var mysigt :)

2009-06-06 @ 12:11:57
URL: http://loviisapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0