TISDAG

Hej på er!
Idag mår jag mycket bättre konsitgt nog. Vet inte alls vad det kan vara när jag bara spyr så här, och jag är inte med barn det kan vi stryka från listan :)
Så jag håller på fixa mig och ska till Oviken sanrt för att kolla på min systers skolavslutning, hon går ju ut 6an nu, så det blir trevligt att få kolla och träffa gamla lärare.
Sätter inte på mig något speciellt idag, jeans leggings och skinnjacka, en svart tröja.
Orkar inte fixa mig så mycket jag kan ju inte överglänsa ;)

Inatt ringde min kärlek till mig och något hade hänt borta i bulgarien, skönt att veta att allt gick bra.
Fyfan, jag är så orolig för dig, känns så jobbigt när man får höra att något har hänt när man är så långt borta men kan inte göra något.  Tur att det gick bra. Va rädd om dig hjärtat.



Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0