STUDENTEN

  •  Kollade på Nikklas när han gick ut på Trappan :)
  •  Sminkning på make up store, fick massa beröm! ;)
  • Julia fixde håret på mig, tack för det! :)
  • Klä på sig och dra till Nikklas för att fira hans student!
  • Kvällen var toppen!

Det var verkligen en helt underbar kväll. Mysigt var det tillsammans med Nikklas och alla trevliga männsikor.
Lovisa var snäll och kom hem till Nikklas och där förfestade vi lite sen drog vi till mig och då var det fest!  Jag och Lovisa började och festa, haha det var kul. Sen kom resten av tjejerna och Petter. Det var trevlig om det inte hade spårat!  
Men sen gick vi till österäng där träffade jag min pojkvän! :) Vi hade en underbar kväll tillsammans!
Förutom att jag språdade lite på Mcdonald och skällde ut personalen för att burgarna var så jävla salta så vi skulle ha nya! Sen tog vi taxi hem och myste heeela natten.
Just nu sitter Nikklas på tåget påväg till Stockholm och i morgon bitti blir det bulgraien för han i en vecka!
Kommer sakna dig så mycket, var ganska svårt att se dig åka från mig. Men du är snart hemma igen :)
Hade så bra där borta killar!

Bilder sen Igår :)


Vaknade på morgonen av studenter som festade! :)




Jag och Lovisa :)


Jag och Lovisa igen ;)


Jag ^^


Lovisa :)


jag, haha


Jag igen :)


hahahahahahahahahahahahah


Jag :)

 
Lovisa ;)


Jag ;)


Lovisa ;)


Terese och Julia :)


Tea och Petter :)


Linda :)

Tack för en härlig kväll!
KRAMAR Charlotte


Kommentarer
Postat av: Nikklas

Baby baby :)

2009-06-07 @ 02:49:44
Postat av: Lovisa

Charlotte! tack

2009-06-07 @ 19:25:39
URL: http://loviisapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0