SÖNDAG

Nu har det gått en dag sen Nikklas for, och det är jobbigare än vad jag trodde det skulle vara.
Antar att det blir jobbigt för att jag inte kan prata med han ofta. Jag vet ju att han är så låångt borta
också. Så då blir det jobbigare. Det är inte helt hundra med annat också.
Men tur att jag har Johanna här hos mig, som tar hand om mig och håller humöret uppe för mig. Tack för det :)
Ingen ström på min telefon, men Lovisa kommer tillbaka snart så då tar hon med Laddaren, så snäll som du är.
Tack Lovisa! :)
Så vi ska mysa tillsammans, Lovisa jag och Johanna ikväll igen, fast vi somnar nog tidigare än fem ikväll ;)
Tvätta har jag gjort hela dagen, ätit lax med Johanna, vitlöksbaugetter och snart blir det tv, Håkan hellström är med på Söndagsparty! Missa inte! :) Till de blir det glass och popcorn :)

Så ha en trevlig kväll för det ska jag ha tillsammans med Johanna blev det nu bara.
Nikklas ha det så bra där borta i Bulagien! Jag saknar dig, och älskar dig med hela mitt hjärta.
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0