SKOLAVSLUTNING

Heej

Jag har kommit hem från skolavslutningen och det var helt okej, tårtan var bäst ;) hihi.
Bilder sen dess


Emelie :)






TÅRTA!

Så nu var de här den sista skolavslutningen som Oviken skola har för nu ska den läggas
ner, tycker jag dock är väldigt synd eftersom det var en jätte bra skola.
Kul att träffa lärare som man har haft sen 0-6 :) Men den bästa fattades.
Som ´jag har haft sen 0-9 :)

Men nu ska jag och Johanna krya ner och kolla på film och äta gosaker.
Sov så gott. Speciellt du baby <3
Kramar Charlotte


Kommentarer
Postat av: emelie

TA BORT DEN FÖRSTA! ja ser ju sjuk ut! haha :P

2009-06-10 @ 16:12:10
URL: http://emelieemalm.blogg.se/
Postat av: johanna moen

slumpades bara hit och får en chock! Herregud vad stora ni har blivit ;) hehe... tiden går så fort och kommer ihåg när jag rensade ur gamla barbies jag hade haft för att ge till er känns som igår ;)

2009-06-10 @ 17:35:05
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0