ONSDAG

God morgon :)
Just nu sitter jag hemma hos Lovisa i lägenheten, det är här jag bor nu :)
Var upp och kollade i lägenheten en sväng igår och det såg bra ut de hade spacklat väggarna
så jag antar att de börjar tapetsera idag! :D
Fick inte ha den tapet i köket som jag ville, men jag haar valt en som är rätt lika endå :)
Ska ringa och berätta det till han när jag träffat min mamma :)
Idag så stannade jag hemma från skolan, började tolv och slutar tre. två stycken lektioner
som vi inte har så mycket på, tror jag ;)
Igår så ringde Make up store till mig och jag fick en sminktid kl ett på Fredag :) tur för mig.
Idag kl fem så står jag i soldusch, härligt att bli lite brun! :)


Men nu ska jag chilla med Lovisa. Hör av mig senare.
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0