ONSDAG

Hejhej,
Bra program i kväll på Greys anatomy men jag tycker att det slutade
väldigt tråkigt och sorligt. Så nu saknar man Nikklas lite extra mycket :)

Min dag har varit helt okej. Börjar bli rätt trött på skolan nu så jag behöver verkligen
detta sommarlov. Men inget sommarjobb har hittas än, inte ens plantsättning..
Men jag får leta vidare. Mina farbröder skulle hjälpa mig! :)
Fixa min blogg har Johanna gjort idag också, tack för hjälpen :)

Julia ringde mig i dag och frågade om jag kanske ville följa med till
Stockholm i helgen, och de tackar man ju inte nej till ;) Känns som det
kanske skulle behövas lite shopping. Men om inte det
sker så åker jag Sofia och Johanna till bräcke på Lördag och umgås med
Bräckeborna :) Vill att tiden ska gå snabbare!

Men nu måste jag nog krypa ner och sova så jag orkar skolan
i morgon, två dagar kvar till sommarlovet. åh jag längtar.
2009 ska bli den bästa sommaren.

 

Godnatt
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad fin bloggen blev charlotte!! :)

2009-06-10 @ 23:22:06
URL: http://loviisapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0