MIDSOMMAR

Jag har haft en bra midsommar :)
Det var en vild kväll, var lite överallt.
Kvällen började med att jag och Johanna drog oss till Lina, där vi skulle grilla och äta tillsammans,
men det blev lite misslyckat. Sen så pratade vi där, umgicks, jätte trevligt. :)
Sen tog jag med mig Tea Johanna, Julia Rahm och Terese föratt åka ner på en fest vid Österäng,
jätte trevligt var det tills någon sur jävel kom och sa att vi inte fick vara där. De hade rotat igenom våra
väsker runt 4 gånger för att de trodde  vi hade tagit en kamera och 2 cider. Men icke hade vi det!
Sen tog vi oss til Torvalla där det var efter fest hemma hos Hjelm.
Nikklas och jag kom inte hem förens kl 7 på morgonen. Johanna och Julia fick låna min lägenhet. :)


En suddig bild på Julia


Maxwell, Johanna, Fredrik

Tack för en trevlig kväll  :)
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0