I DAG ÄR JAG STARK

Tjena på er.
Just nu sitter jag och lyssnar på Kenta Gustavsson- Idag är jag stark och äter jordnötsringar.
Igår så tog jag mig i väg till Tea, så vi fick en hel dag med prat. Det var väldirgt skönt. Så nu har man
fått pratat ut sig lite, det behöver man alltid. Blev även max, Teas familj var gullig och bjöd mig :) hihi.
Tog rätt mycket kort också som ni ska få se.
Sen igår kväll, när jag fick hem från tea så orkade jag inte sitta i lägenheten, så jag tog mig en lång promenad
i skogen och hamnade vid kvantum, så jag träffade min pojkvän och sov över hos han. Mysigt hade vi. Saknar dig redan gubben min :)
Idag så har jag inte alls gjort så mycket, pappa klev just in så jag ska åka iväg till Oviken och sen tar jag och Johanna bussen till min Mor. Ska bli skönt att få träffa henne lite :):)
























Men nu måste jag skynda mig iväg så jag hinner med skjutsen hem ;)
Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: HAHAHAHA jag vet Charlotte!! visst är den lite finurlig? ;) hahahahahahaha



Kenta rockar! he he

2009-06-22 @ 22:04:34
URL: http://loviisapersson.blogg.se/
Postat av: tea the zooaan

hahahahaha så la du in min rakt-i-skrevet bild också! jag gillare. trevligt var det

2009-06-23 @ 20:26:36
Postat av: Anonym

JUST idag är jag stark!

2009-06-23 @ 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0