GODKVÄLL

Hej Läsare, just nu sitter jag med min kärlek och kollar på MTV, de är ett program där de visar en massa hämska saker som människor har varit med om.
Ikväll så kom Nikklas till mig och Johanna åkte till Marre i Ås.
Vi har pratat igenom allt nu så det är bra. Känns jätte skönt att känna så.
Så ikväll har vi myst, ätit popcorn, jag kollade på en film när Nikklas sov i min famn. Han är så trött efter resan nu, men snart ska vi ut på en promenad så vi blir pigga. Vill inte somna just nu, bara umgås med min älskling.
Vi har också legat och prata om hur fort allt har gått. Jag fyller snart 18 år. Snart ska jag börja plugga på mitt körkort och jag bor ensam. Jag tycker att de har gått helt sjukt fort. Men det har varit kul och kommer bara bli bättre.
Första året i gymnastiet har var skit kul och man har träffat så många nya, och en pojkvän ;).
För er som ska börja i gymnasiet nu så tycker jag att ni ska tycka de ska bli skit kul! För de har varit de bästa skolåret.
Tycker att det är mycket lättare att få betyg också.



Men nu ska jag och Nikklas ge oss ut en sväng, kanske en korv på statoil? ;)
Sov gott.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0