FREDAG

Igår så umgicks jag med tjejerna ett tag. Kollade på Lovisas lägenhet, hur fin som helst :)
Sen drog jag och Johanna ut på ett litet äventyr, träffade massa folk och kvällen slutade med att jag ätligen fick träffa min pojkvän, ta han i hand och gå hem :)

Idag så har jag Tea Terese och Johanna varit och solat nere vid sjön hos mig. Bada gjort vi också.
fyfan vad kallt de var! Mycket varmare i Klövsjö. Men denna vecka har man gjort årets första dopp! ÄNTLIGEN
Skönt var det ju ändå måste jag säga! :) Har lite bilder som jag ska lägga upp sen dess också.
Men nu ska jag dra mig till  duschen och sen fixa mig för att dra upp till Evelina och fira henne för att hon fyllde ju ååår igår! 17 år! GRATTIS Evve! :)





Ha en trevlig kväll
Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: evve

tack så mycket charlotte

2009-06-28 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0