...

Hejsan
Idag så beger jag mig hem till Oviken, tror att jag blir där till torsdag eller fredag. Kanske Torsdag för att träffa tjejerna och planera fredag. Sen Lördag blir det Oviken igen och stan på Söndag eller måndag. Så nu blir jag borta någon dag.
Tar med mig Johanna självklart. Hon har varit i Ås med Marre :)
Känns helt okej att åka till Oviken, är sugen på grillat, så jag hoppas på den middagen idag. Så kan jag göra godsallad till alla. Sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske blir en film hos Felicia, hihi ;) Hoppas det.
Sofia är i Oviken också. Får höra vad hon gör kanske :)
Skulle ju inte vara fel att åka hem när jag riktigt känner för det heller.. men jag åker idag.

Men nu kanske det är dax att kliva upp, fixa sig och fara hem.
Ha en trevlig dag. Få se om jag skriver ett inlägg ikväll.
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0