KISSE

Sitter och tänker hur underbart det kommer bli med en liten kattunge i min lägenhet, undra om det är en kille eller tjej. Vad än det är så är hon/han helt underbart vacker, även fast "den" var helt nyfödd.
Pust, sitter i Östersund som är helt dött, vänner är på Robinson, Johanna är i Oviken, Sofia är nog i brunflo. Vart är alla andra? Ikväll blir det inte mycket, eller i natt kanske jag ska säga. Sitter och lyssnar på Säkert som påminner mig mycket om min och Teas förra sommar.
Nikklas är här så vi ska väl dra på en film, lägga oss i sängen och mysa lite.
I morgon blir det bio! Ska kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen med Lovisa och Johanna.


Tänk att ha en sådan go liten i famnen :)

Sov gott 
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0