BAD DAYS

Godkväll bloggen.
Just nu ligger jag i min säng och väntar på att min baby ska komma, saknar han extra mycket ikväll. Lyckades så klart inte att ta oss till Oviken idag, jag och Johanna alltså. Så vi hoppas i morgon!Gick ner på Willys och köpte lite potatisbullar och mackor så vi klarar oss tills i morgon. Idag har jag verkligen inte gjort någonting funderat på hur jag och Johanna ska hitta jobb, är verkligenett måste nu! Vill ha pengar så jag kan shoppa och ut och resa i sommar, hoppas att det blir Turkiet, verkarbli tveksamt :( Men då tänker jag åka med någon annan, för att det är dax nu, jag fyller snart 18 år och aldrig varitutomlans, men men det kommer väl den dagen också. Känner mig rätt less i kväll vill bara vara med Nikklas och pratar ut! Skulle behöva det nu, bara han ringer snart.



Ha en trevlig kväll.
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0