Twilight

Vaknade med ett glatt humör men blev helt plötsligt less och vill bara somna om.
Pappa hämtar mig och Johanna på eftermiddagen, så snart åker jag! Bye Östersund för ett tag, syns på Söndag en snabbis för sen blire Robinsson! :) Jag hoppas till tusen att alla tjejerna hamnar i ett lag, men jag antar att det inte blir så.
Jag och Johanna låg vaken och kollade på twilight till klockan halv tre igår, jag älskar filmen, och hur snygg är inte Robert Pattinson ;) hihi.
Men nu måste jag äta något är såå hungrig! Ska lägga upp en bild på Pattinson så ni får dregla lite ;)



Ha en trevlig dag
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Johanna

mums, dödligt snygg :D

2009-07-07 @ 13:56:27
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Robinson*

2009-07-07 @ 14:25:01
Postat av: martina

vadå robinsson? :O:P

2009-07-08 @ 10:16:03
URL: http://nyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0