Turkiet

Godkväll bloggen.
Ligger i sängen nu i Oviken och kollar på bilder, åh jag är så glad att resan är bokad så jag äntligen kan ta mig utomlans! Detta har jag velat göra så länge. Det är ju snart vi ska åka, den 14, aah jag är så galet glad!
Jag och Sofia kommer ju aldrig sluta prata om denna resa på skolan, haha.

Idag har jag och Johanna städat hela huset åt pappa, måste säga att det har tagit tid. Strort hus har vi.
Men nu är det äntligen fixat! Ska åka in till stan i morgon för att jag måste hämta mina 4000 i stan som ska ges till Julia för att på fredag ska resan vara betald!
Men nu måste jag lägga mig, börjar bli trött och vill vara utvilad eftersom när jag åker in till stan i morgon så följer Nikklas med mig :)
Sov så gott.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0