Spelar det någon roll?

Sitter och väntar att jag ska få Ps. I love you av Sofia, skickar genom msn så det lär ju ta en jävla tid.
Känner att jag behöver den filmen, min absoluta favorit film.
Sitter och lyssnar på låter Bon iver- re:stacks, älskar låten, tack Lovisa ;) Så nu sitter jag och tänker på vad jag ska skriva och vad jag inte ska skriva i min blogg, eftersom det är en del som läser min blogg, även min pappa, så allt är inte lämpligt.
Men jag funderar starkt på att fixa ihop lite pengar och sticka nu, jag behöver komma i från, umgås med en nära vän eller en pojkvän. Orkar orkar verkligen inte med Robinson nu. Ja och det var Martina som frågade om Robinson, det är typ för 6-9or som bara får vara med men det är dragonen har fixat. Vi fick vara med för att Evelina jobbar där. Fem dagar i hara, tävlingar, lever bara på ris, bor i ett tält, får klara sig själv helt enkelt. Man är två stycken lag som tävlar mot varandra. Om man vinner så vinner man halva yran biljetten, asså 500 kr. Rätt nice om mitt lag vinner.
Flygcertet kommer inte bli förens nästa sommar :( det suger så hårt.. men det kostar en hel del så man måste tänka pengar! Men jag får hoppas att Henrik ringer mig snart och frågar om jag vill med och flyga ändå, jag kan ju även fast jag inte har cert :)
En annan sak som jag har tänkt mig också är att göra lumpen, jag är skit sugen. För att jag tror om man gör lumpen så blir man en annan människa efter, man blir mera självständig, som jag skulle behöva. Mera mogen. Jag tror att lumpen är något för mig. Egentligen för alla killar, jag tycker att alla killar borde göra lumpen, det borde vara tvång på det, om de inte har något stort fel, t.ex. skador. Jag vet inte om jag kommer kunna klara för mina rygg och nackbesvär, men de kan ju inte se något fel på min rygg så det kanske bara är bra för min rygg att "bli tränad".
Nä, Lumpen Here i come! ;)

Ska lägga ut en underbar trailer på Ps. I love you, rätt dålig kvalite menmen.



Sov så gott.
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: saraf

hah, jag funderar också på att göra lumpen faktiskt! ;)

2009-07-09 @ 10:59:48
URL: http://ssarafalgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0