Sofia hälsar på!

Godkväll kära vänner!
Jag ligger i inte och sover, inte ens i sängen ligger jag för att Sofia är här så vi har en hel kväll, vi har kollat på film
Black christmas, har sätt den förr och den är inte så mysig faktiskt :P haha, jag och Sofia kröp på varandra i soffan och jag satt på Sofia när vattenflaskan for i golvet så det blev ett högt skrik, så mina grannar borde vaknat, ops!
Stannar i stan en natt till, åker till Klövsjö på Lördag i stället för att jag och NIkklas ska få umgås mera!

hahahahah, oj detta blev fel, men jag tror att ni förstod vad jag menade!
Men ha en trevlig kväll/natt, skriver i morgon igen.
Kram Charlotte!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe satt på mig! ^^ <3

2009-07-11 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0