Orolig i magen

Klockan verkligen bara sticker iväg på sommarlovet känns som, jag bara sover hela dagarna och är uppe någon timma på natten.. Jag är i alla fall i Oviken nu, kändes skönt när jag just kom, men nu vet jag inte riktigt. Att är jätte struligt med familjen. Men jag antar att det ordnar sig alltid, så jag får se framåt! Jag vil ha bättre tider, jag verkligen vätar nu.
Skulle kännas bättre om min syrra var hemma, eftersom jag och Johanna har gjort en överraskning ;)
Jag behöver:
Resa till Stockholm och Turkiet
Grönalund med Johanna
Semester i dalarna
Ta hem hästarna
Vara mera med min pojkvän
Shoppa
Mysiga kvällar med vänner.
Jag vill ha min bästa sommar i år!

Men ni får sova så gott så hörs vi här i morgon igen.



Bye, Charlotte


Kommentarer
Postat av: Anonym

blire turkiet i sommar?:) <3

2009-07-20 @ 16:58:27
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0