Nattinlägg

Sofia och jag har spelat The sims hela kvällen/natten. Jag gillar spelet faktiskt kul att kunna bygga ett hus hur man vill. Kanske skulle ha gått bygg då, haha.
Ja inte omvårdnad på pc i Östersund i alla fall, eller jo på sätt och vis, jag vill ju bli ambulans sjukvårdare men jag vill inte hålla på att hjälpa gamla människor utan sjukvård, antar att det blir bättre nu när jag börjar tvåan då vi kommer få vara på sjukhus. Kommer bli spännande eftersom vi kommer få vara med på oprationer och kanske få se när någon föder ett barn. Men det kommer ändå vara praktik med gamla människor, pust.. Inget för min del, tycker att det är fruktansvärt för att jag tycker att de är synd om dem, de har inte speciellt mycket att göra på dagarna, speicellt när det är vinter, då är det bara att sitta, kanske kolla på tv. De har flyttat att man kan inte välja ex räddningstjänst som jag vill nu välja förens i trean. Det är inte ens säkert man kommer in heller eftersom de börjar med att kolla betygen och så vidare. Men jag får hoppas, annars är tre år bortkastade som jag känner nu. Men vi får se helt enkelt. Man kan ju ångra sig med tiden. Fast jag har viljat detta sen jag gick i sjuan.

Jag måste också berätta att jag hade besöksrekord! :)
Nu börjar jag bli riktigt trött faktiskt men sov så gott läsare.
Kramar Charlotte


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Gumman.... Tyck inte synd om de gamla, dom har levt sitt liv, och är nöjd att sittta vid tv och titta. Det är bara en del och de är mycket få, som vill gå ut på vintern, och knappt på sommaren. När jag blir gammal hoppas jag att det inte kommer någon ung och säger att jag ska gå ut, eller att dom tycker synd om mej, Jag har haft ett fin liv. Och hoppas att jag kan få nyuta av tv,,,n. Kram Moster

2009-07-11 @ 20:52:23
Postat av: Anonym

2009-07-11 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0