Måndag igen

God morgon, vaknade för ett tag sen, har bara hunnit ätit frukost av det som fanns kvar.
Slut på maten hemma så jag föksöker ta mig hem till Oviken idag i stället.
Skulle ut och äta med mina tjejer idag men jag vet inte när jag ska hem och sov när Evelina ringde.
Så det få bli en annan gång för min del.
Om jag tar mig hem idag så börjar jag och Johanna att fixa hage i morgon till hästarna som ska komma hem,
hihi jag längtar! 
Nu ska jag lägga mig och kolla på en film tills jag vet hur det blir med skjutsen ;)


Emelie rider på Carmen


Johanna rider på Phoenix

Ha en trevlig dag.
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: emelie

men gud va länge sen ! :P

2009-07-11 @ 19:47:45
URL: http://emelieemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0