KVÄLLSMYS

Godkväll bloggare!
Just nu väntar jag på att min pojkvän ska komma hit, Johanna åker hem till Oviken ikväll så det blir bara jag och Nikklas ;) Har varit i väg och handlat en sväng men inte hunnit äta middag än, ska göra det snart så fort jag har bloggat klart. I morgon blir det en dag på stan, måste hitta någon bikini och om jag har tur så ska jag beställa löshår, det är verkligen kris nu! Klippning skulle jag nog få av mamma och hår av pappa. Ska pröva på clips denna gång, hoppas att det funkar bra eftersom jag kommer klippa mig i en kort frisyr ;) Inte så kort som ni tänker nu, men ganska kort så jag får bort de som är slitet, men jag kommer ju endå ha clips i eftersom det är långt hår jag vill ha :)


Myskläderna på! Ha en trevlig kväll.
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0